Neonowo - Współpraca z BornPrettyStore

Kilka dni temu dostałam paczuszkę na, którą bardzo czekałam.
Przyszły kolorowe neonowe ćwieki ,które otrzymałam w ramach współpracy z BornPrettyStore.
Ćwieki widziałam wcześniej na innych blogach i bardzo mi się spodobały.
Postanowiłam od razu zrobić coś z ich użyciem i myślę że lakiery Lemax pasują tutaj idealnie.











Ćwieki dostępne tą TUTAJ
Cena : $ 7.59

Na stronie znajdziecie różnorodne produkty zaczynając od lakierów, po pędzle i biżuterię. A każda wysyłka jest darmowa.


A do tego wpisując kod: URL91 otrzymacie 10 % rabatu na zakupy

                                                                                  Magda ♥ 

46 komentarzy:

  1. Świetne ćwieki, idealne na lato.
    Zazdroszczę takiej współpracy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają te pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam te ćwieki i lemaxy są extra a zdobienie z nimi wyszło oryginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny z nich duet :D Co do lemaxów to moje pierwsze ale się bardzo polubiliśmy :)

      Usuń
  4. Świetne są te ćwieki i nie mogę się doczekać, kiedy przyjdą i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają hipnotajzing -super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam propozycję współpracy od BPS, ale jeszcze poczekam pewnie na przesyłkę ;) Bardzo urocze pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, do mnie dość szybko paczuszka przyszła :)

      Usuń
  7. super!! :) też musze sobie takie pudełeczko sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie dobrane kolory i porządne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te ćwieki i fajne paznokietki zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo! Pięknie wyglądają te neonowe dodatki na białym lakierze *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, najpierw zrobiłam na czarnym lakierze ale coś mi nie pasowało zmyłam i zrobiłam na białym :D

      Usuń
  11. ale pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejjjj jakie cuda :) Piękne efekty!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne masz pazurki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, ale bardzoooo podobają mi się te ćwieki! Mani wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki są rewelacyjne, dziękuję :)

      Usuń
  15. Ćwieki fajne, pomysłowe, żeby w nie jeszcze wpleść te kolory :]
    Natomiast zieleń połączona z żółcią na pozostałych paznokciach na 3 zdjęciu mi zasugerowały ananasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak spojrzę teraz na nie to nawet przypominają ananasy :D

      Usuń
  16. przepiękne połączenie! ja własnie szukam idealnego neonowego lakieru do mojej torby i nigdzie nie mogę znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może wypróbuj lemaxa ;)

      Usuń
  17. Ale to fajnie wygląda z tymi ćwiekami. Bardzo sympatyczna współpraca :-)

    OdpowiedzUsuń