Balsam Moonlight Path , Bath & Body Works

Balsam mogłam przetestować dzięki Monice z mixoflife , od której na początku roku otrzymałam paczuszkę .
Wcześniej nie znałam firmy  Bath & Body Works, tym bardziej byłam ciekawa otrzymanych kosmetyków.
Pierwsze co mi się spodobało to butelka o fajnym kształcie i wyglądzie, zamknięcie jest na kliczek na górze zakrętki.
Otwierając buteleczkę oczarowuje nas śliczny zapach ale dosyć intensywny, balsam ma fajną konsystencję, jest  lekki i nie pozostawia skóry tłustej, bardzo szybko się wchłania.
Mimo, że na początku zapach wydawał mi się iż będzie za mocny, na skórze troszkę przygasa i skóra jeszcze długo potem pachnie i to jest bardzo duży plus balsamu.
Skóra po nim jest gładka,miękka i nawilżona.











Cena balsamu to 39 zł za 236 ml. (cena troszkę wysoka)
Miałyście okazję przetestować ten balsam, bądź jakiś kosmetyk tej firmy?

                                                                             Magda ♥ 

Tych którzy nie wzięli jeszcze udziału w rozdaniu zapraszam jeszcze tylko kilka dni
 Rozdanie u rudejczerwieni ;)

23 komentarze:

  1. Dla mnie jest on niestety za drogi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak cena nie jest za mała niestety :/

      Usuń
  2. Nie miałam okazji go używać ani innego kosmetyku z tej firmy :).
    Opakowanie bardzo mi się podoba, choć cena trochę za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemność balsamu troszkę śmieszna ;D W sensie, że taka nierówna ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą samą wersję zapachową, ale nie za specjalnie mnie urzekł ten balsam, na pewno bym za niego tyle nie zapłaciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się cieszę, że go dostałam w prezencie ;) Pewnie też bym tyle nie zapłaciła

      Usuń
  5. Nie miałam okazji i za taką cenę się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go wypróbowała... w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za drogi...choc jestem ciekawa zapachu

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę wypróbować ten balsam, szkoda, że trochę drogi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy,ale powiem szczerze,że kusi mnie ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Bath & Body! Szczególnie mydła, żele pod prysznic i żele antybakteryjne! Jestem już od nich uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy balsam :) Chciałabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Recenzja tak wyczerpująca,że aż wyobrażam sobie zapach tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię balsamy BBW, super pachną i dobrze nawilżają :) A kupuję tylko podczas promocji ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. cena jest za duza jak dla mnie, wole gęstsze balsamy
    Pozdrawiam i życze udanego tygodnia :) Zapraszam do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze ze skóra jest gładka po tym balsami i to chodzi, zapach też nie zawsze mi przypada do gustu w balsamach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie kuszące te balsamy z BBW, ale cena nieco zaporowa.

    OdpowiedzUsuń