Skrzydełka

Oglądając blogi bardzo spodobały mi się naklejki wodne, postanowiłam kilka z nich sobie zamówić. Tak oto na moich pazurkach pojawiły się skrzydełka :)
Co do naklejek kupiłam je TUTAJ , a ich wybór jest ogromny, na końcu pokażę Wam jakie wybrałam.
Jako, że lakier Orly Lollipop to jeden z moich ukochanych lakierów postawiłam na niego i myślę, że pasują do siebie idealnie.
Mam nadzieję ,że Wam się spodobają :)







Reszta naklejek wygląda tak, plus jedna gratis ;)



A taka paczuszka przyszła do mnie od przemiłej osóbki u której ostatnio udało mi się wygrać na rozdaniu  Asia dziękuję bardzo za prezenciki :*


Naklejki dostępne są na allegro NAKLEJKI WODNE

                                                 Magda ♥ ♥ 

21 komentarzy:

  1. Piękny kolor lakieru ;)

    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo łądnie to wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie wyglądają twoje paznokcie i mają rewelacyjny kształt!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna paczuszka, zazdroszczę :). Naklejki są świetne. Pięknie prezentują się z tym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Orlik jest genialny ;) a co do naklejek to: ..."motylem jestem, polecę gdzie nie byłem jeszcze ..." piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciągle mnie zadziwiasz, piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten anioł na kciuku jest świetny! Szkoda, że taki mały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzydełka ogromnie mi się podobają, są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne i tej kolor lakieru... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie, a te naklejeczki dodają rasowego charakteru .

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie skrzydła cudowne ;)) a paznokcie masz idealne!! :)
    gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lollipop jest zachwycający!
    Naklejki bardzo fajne wybrałaś ;)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, kolor tego lakieru jest przepiękny . Ten motywik na kciuku fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał co za piękne skrzydła, ja już odfrunęłam. :-)

    OdpowiedzUsuń