Róż i już :)

Troszeczkę zaniedbałam bloga, ale czasem są momenty w życiu, gdy nie mamy po prostu siły na nic. Ale trzeba się podnieść, mi pomagają w tym przyjaciele choć jest ich niewielu to są prawdziwi  

Wracam do Was z pazurkami, u mnie nadal panuje róż,ale tym razem jaśniutki, delikatny :)
Ale dodałam jeszcze mały szczegół ,więc już samo różowo nie jest :)









Do mani użyłam lakieru Golden Rose o numerze 46, biały to Sally Hansen nr 300, a kropeczki to Figa z makiem, na wierzch top coat Golden Rose :)

Już za kilka dni szykuję dla Was rozdanie z okazji pierwszego roku mojego bloga, ale ten czas leci :)
                                                                              Magda ♥ ♥ 

32 komentarze:

  1. Słodki ten róż ;) bardzo mi się podoba Twoje mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś mistrzynią w robieniu pazurków:)) piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie! róż na paznokciach zawsze wygląda ładnie! ja go uwielbiam! :)
    a kropy urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam róż w różnych odcieniach i masz racje zawsze wygląda on ładnie :)

      Usuń
    2. oczywiście! róż na paznokciach jest jak czerwień.. w każdym odcieniu wygląda świetnie :)

      Usuń
  4. eeej piękneee!!moze obserwacja hmm:)http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie dobrałaś kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem :) Przepiękne kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek uroczy taki cukierkowy róż nie rzuca się w oczy ale przyciąga spojrzenie zwłaszcza dekoracja paznokcia daje efekt

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze z ogromną radością zaglądam do Ciebie, jesteś moją inspiracją :*
    Podglądam Twoje pomysły i poźniej szaleję z dekoracją własnych paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Nie jestem fanką różu, ale na taki manicure chyba bym się skusiła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja bardzo lubię różne odcienie różu;)

      Usuń
  10. Madzia ty musisz przyjechać i zrobić mi kiedyś takie pazury. Wystawię ręce za okno ha ha żeby nie wdychać lakieru. Kropeczki są cudne wszystko razem fajnie się komponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu zapraszam do Wrocławia ;) Pewnie nie byłaś, od razu pazurki Ci zrobię :D Ręce wystawimy za okno :D

      Usuń
  11. ojej bardzo ładny ten róż :)

    OdpowiedzUsuń