O w bombkę!

Jak mówi tytuł posta takie będzie dzisiaj lakierek :)
Mowa tu o lakierze z colorowo , gdzie z okazji Dnia Kobiet sklep zrobił promocję 40% na wszystko z oferty. Nie byłabym sobą, gdybym nie skusiła się i nie skorzystała :)
Tak oto przyszły do mnie O w bombkę! , Do jasnej choinki! , Pyrka , Glubka , ale pokażę Wam je w kolejnych postach :)
O w bombkę 503 to kolejny mój ulubieniec, tak jak Figa z makiem, oraz Maltanka :)
To piękny bordowy holograficzny lakier, mieniący się mnóstwem drobinek.
Wystarczy jedna warstwa,aby pięknie pokrył, ale ja jednak jak zawsze pomalowałam paznokcie dwa razy.
A prezentuje się tak :)








                                                                                               Magda ♥ ♥ 

27 komentarzy:

  1. Cóż to za dziwne nazwy? :D nie mam jeszcze żadnego takiego lakieru. Ale muszę napisać, że bardzo mi się podoba kolor. Obecnie sama mogę malować pazurki tylko na jasne kolory (wymogi zajęć na studiach) ale w wolnych chwilach chyba będę musiała się skusić na jakieś bordo bo narobiłaś mi ochoty ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak nazwy są takie inne :D
      Zaglądaj na stronkę, często są różne fajne promocje :) To drugi kolor po Figa z makiem, którym uwielbiam z Colour alike :)

      Usuń
    2. Chyba właśnie będę musiała to robić :D. Skoro tak polecasz grzechem byłoby nie wypróbować. Długo się utrzymuje lakier na płytce?
      Będę obserwować i czekać na promocje ;).

      Usuń
    3. Fajnie się trzyma , nie odpryskuje :)

      Usuń
  2. Ten lakier podajże widziałam u jakiejś blogerki, która nadała mu właśnie tą nazwę ;) Sam lakier podoba mi się i to bardzo! Jest cudny, ale w połączeniu z tym różem jakoś juz nie bardzo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak mixoflife wymyśliła tą nazwę :)

      Usuń
  3. świetne nazwy mają te lakiery! :)
    bombka prezentuje się wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nazwy tych lakierów są świetne :D kolor z resztą też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolorek :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o w bombkę! ;) pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najładniejsze bordo jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za nazwa! :D Całkiem fajnie się prezentuje na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko z niego! Pięknie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nazwy! Super... Nazwy mi sie podobaja ale ja wole jednak bardziej stonowane kolory ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwa adekwatna do rodzaju lakieru. Masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnego lakieru z tej serii i już żałuję :P

    OdpowiedzUsuń