Miętowo mi z Golden Rose :)

Dzisiaj u mnie miętowo z Golden Rose :)
Za oknem chwilkę była wiosna, nie wiem jak u Was ale u mnie wróciło zimno i pada deszcz...
Chciałam troszkę przywołać wiosnę kolorem i zrobiłam miętowe ombre, choć nie do końca wyszły takie jak chciałam :)
A to lakierki jakie użyłam, Golden Rose  44, 210 i 107 jasny który niestety słabo kryje i dwie warstwy nie pokryły dobrze paznokci.
 Całość wyszła tak :)









                                                   Magda ♥ ♥ 

31 komentarzy:

  1. piękne :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że wyszło świetnie. Granice są genialnie zatarte a całość jest cudowna. Też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny manicure, ten miętowy kolor jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. LOOKS VERY NICE, I LOVE MINT COLORS :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skradłaś moje serce tym wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakąś obsesję na kolor miętowy :D Uwielbiam go! :)

    Madziu daj znać jak paczuszka do Ciebie dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja miętę uwielbiam :)
      Asiu tak doszła paczuszka, dałam zdjęcie w nowym poście ,dziękuję :*

      Usuń
  7. To ombre wygląda boso! Zdecydowanie mój gust! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miętę i baardzo mi się podobają takie pazurki -jesteś kochana mega zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całośc wyszła mega niesamowicie!!! szkoda, ze jestem takim beztalenciem bo może bys się pokusiła na skopiowanie tego cuda u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie Ci wyszło :)
    44 i 210 posiadam w swoich lakierowych zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń