Golden Rose nr 50

Odkąd w moich rękach pojawił się mój pierwszy lakier Golden Rose z serii Rich Color, chciałam mieć kolejne. Mimo, że na początku niezbyt podobał mi się ich szeroki pędzelek, a teraz go uwielbiam.
Dzięki niemu lakier ładnie się rozprowadza i łatwo maluje.

Pokażę Wam dzisiaj śliczny koralowy kolor Golden Rose o numerze 50.
Lakier ma fajną konsystencję,  ładnie kryje bez smóg. Dość szybko schnie i ma ładny połysk.
Jest mocno napigmentowany i ładne krycie można uzyskać już po pierwszej warstwie, ale ja jak zawsze pomalowałam paznokcie dwa razy:)








      Jak Wam się podoba? :)

                                                                                                             Magda ♥ ♥ 

22 komentarze:

  1. Jak ja kocham takie odcienie! Do opalenizny będzie wprost idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację,przy opaleniźnie będzie się ładnie odznaczał :)

      Usuń
  2. Kolorek rzeczywiście piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te lakiery. Mają naprawdę śliczne kolory :) Ten jest wyjątkowo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! i dodatek ćwieków super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliny odcień! Lakiery z tej serii bardzo lubię, co z resztą wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jets prześliczny, na pewno za kilka dni kupię sobie ten kolor, bo się nim zauroczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam lakiery z tej serii i są to jedne z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek, paznokcie również :-)

    OdpowiedzUsuń