WYNIKI Rozdania (AKTUALIZACJA 10.02.2013)

Udało mi się wstać z łóżka i przygotować wyniki, choć troszkę to mi dzisiaj zajęło czasu.
Ale do rzeczy ... :)



Tym razem szczęście uśmiechnęło się do :




Gratuluję serdecznie
Czekam na kontakt mailowy: madziasza22@o2.pl
Na dane czekam do poniedziałku 10-go lutego do godziny 15-ej

W marcu mija rok odkąd prowadzę bloga, więc już niedługo zapraszam Was na kolejne rozdanie :)

                                                                                Magda ♥ ♥   
EDIT: No cóż jest godzina 15:30  (10.02.2014) Nanusia nie odezwała się do mnie więc nagroda niestety jej przepada ... postanowiłam ,że wygrywa osoba, która jest następna w kolejności.
A jest nią MIXOFLIFE , gratuluję i czekam na dane do wysyłki do środy

9 komentarzy:

  1. Gratuluje :-). I zazdroszcze bo marzyl mi sie ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak blisko...
    gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że poprzednia zwyciężczyni się nie zgłosiła, ale to tylko znaczy, że ja już nie mogę się doczekać przesyłki :)

      Usuń
    2. Dziękuję za dane. Pozdrawiam

      Usuń