Walentynkowo ♥ ♥

To moja druga propozycja Walentynkowego zdobienia :)
Zdobienie bardzo proste, choć nie ma w nim czerwieni ale myślę że takie zdobienia nie muszą być tylko czerwone ;)
A w roli głównej ORLY Lollipop ♥  i Figa z makiem Colorowo.
Ale zanim przejdziemy do serduszek ...








A teraz dokładamy serduszka :)



ORLY możecie kupić w dystrybutor-sklep za 19 zł wg mnie to bardzo dobra cena ,   a Figę z makiem na colorowo za 10,99
Jak Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja?


Chciałam Wam się jeszcze pochwalić ,że udało mi się wygrać w konkursie na Walentynkową stylizację paznokci u Ewa&ja, zgłoszenie pokazywałam Wam we wcześniejszych postach :)
   
                                                                                    Magda ♥ ♥


28 komentarzy:

  1. Jakie piękne serduszka, tez takie chce ha ha :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsiadaj w pociąg i przyjeżdżaj :P :)

      Usuń
  2. Wyglądają razem idealnie :) Figa z makiem jest naprawdę pięknym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie <3 i ten fiolet mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne i ten fioletowy lakier - C U D O W N Y :D

    OdpowiedzUsuń

  5. Hej :) Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Zaglądnij na mojego bloga w celu uzyskania wielu cennych informacji! :) http://ed-like.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award-po-raz-3.html Pozdrawiam


    Urocze zdobienie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za nominację w wolnej chwili postaram się odpowiedzieć :)

      Usuń
  6. Prześlicznie zrobione paznokcie , i te kolory takie piękne :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orly cudowny! Serduszka pięknie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym nie robiła serduszek, tylko zostawiła cały kolor, wygląda ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Ja nie mam zdolności żeby sobie nawet kilka kresek na paznokciach namalować :P

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze raz mi kiedyś powiedz, że nie masz zdolności i że nie umiesz :P
    Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń