Różowo serduszkowo ;)

Wiem, że od Walentynek już trochę czasu minęło ale chciałam Wam pokazać, które zrobiłam na konkurs Walentynkowy.
Nie mogły być wcześniej publikowane , więc publikuję je teraz ;)
Takiego różu szukałam jakiś czas, aż zobaczyłam go gdzieś na blogu. To fajny, intensywny kolorek, którego od razu pokochałam.




      
  





                                                                      


Do mani użyłam lakierów Golden Rose, różowy o numerze 167 i mleczny 107.
Różowy bardzo ładnie pokrył , ale mleczny przy dwóch warstwach troszkę przebijał. Więc jestem nadal na etapie poszukiwań fajnego białego koloru,który nie wymaga więcej niż trzech warstw lakieru :)
                                                                                  Magda ♥ ♥ 

19 komentarzy:

  1. śliczne paznokcie, Ty to masz pomysły, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne mani, nie tylko na Walentynki :D
    ta fuksja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D o tak ja się w niej zakochałam :)

      Usuń
  3. bardzo ładny wzorek!!! i chyba zakochałam się w kształcie i długości Twoich paznokci Zazdorszcze!!!! też takiechcę mieć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany dziękuję!! :) Zapuszczaj kochana :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :D Jest śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ptaszki z kopertą powalają :) Mani rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ptaszki są cudne, ona do mnie śpiewają ha ha ja to wiem :-)

    OdpowiedzUsuń