Nowości zakupowe :)

Zawędrowały do mnie małe nowości , zapraszam do obejrzenia ;)


Nie mogłam nie skorzystać z promocji, z darmowej wysyłki itd ;)


1. Kilka rzeczy od PROMOTO PROMOTO, tak się cieszyłam na pieczątki a oczywiście nie potrafię zrobić sobie jej na paznokciach ... nie odbija się no nic mam nadzieję, że się nauczę ;)
Wszystko w kolorze różowym haha, uwielbiam ten kolorek ;)
Pisak - zmywacz jeden na prezencik ;)


2. Lakiery Golden Rose, w tej chwili są w promocji po 2 zł (jak tu się nie skusić ;)) . Szukałam takiego różu właśnie i idealnie trafiłam. Do tego Top coat bo czytałam o nim dużo dobrego.


3. Trzy lakierki Colour Alike od colorowo , darmowa wysyłka więc chętnych było sporo :)
Dwa Holo Top ponieważ jeden będzie prezentem ;)


Miłej niedzieli :)
                                                                   Magda ♥ ♥ 

27 komentarzy:

  1. same kolorki ;) czemu ja nic nie wiedziałam o promocji lakierów GR?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nadal są, zerknij na stronkę :)

      Usuń
  2. Ach te holosie ♥
    Ciekawi mnie również ten biały - daj znać jak się będzie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne lakiery, szczególnie różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile lakierów *-* też myślę nad kupnem pieczątek, ale te moje dwie lewe ręce... nie jestem pewna czy dam sobie rade z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam raz pieczątek i mi nie poszło, zrobię kolejne podejście póki co też nie daję sobie z nimi rady :D

      Usuń
  5. Madzia zaszalała to teraz czekam na nowe pazurki :-) w kolorkach zakupionych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D z różem mam ale wysłałam na konkurs Walentynkowy i nie mogę publikować :D

      Usuń
  6. Tez tak się łaszę lekko na pieczątki na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak cieszyłam na przyjście pieczątek, ale mnie zdenerwowały bo mi nie wychodzą :P

      Usuń
  7. Och ja tez chce, też chce *_* same wspaniałości. A te stemple to mi spędzają sen z powiek, ale zawsze coś innego ląduje w koszyku :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery Colour Alike kuszą mnie od dawna, skubane takie piękne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, co jakaś promocja to mnie kolejne kuszą :)

      Usuń
  9. Też kupiłam ten top, jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też skusiałm sięna te lakiery za 2zł i potwierdzam Top coat z GR świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne lakiery! zwłaszcza miętka i fuksja *.* bardzo mojowe odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te lakiery ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. i wszystko do pazurkow nie dziwie Ci sie jakbym miała takie piękne paznokciejak TY też bym tak się obkupywała w rzeczy przeznaczone do paznokciniestety moje paznokcie ani nie wygladaja ani dlugosci nie mają kształtu i w ogole sa do 4 liter dlatego też ich nie maluje

    OdpowiedzUsuń