Colour Alike 495 MALTANKA

Przyszła kolej na przedstawienie kolejnego cudeńka tym razem o nawie MALTANKA.
A kiedyś nie przepadałam za kolorem niebieskim ... a tu niespodzianka kolejny mój ulubieniec
Sami zobaczcie jak prezentuje się na pazurkach :)




To śliczny holograficzny niebieski lakier, który świetnie kryje już po pierwszej warstwie, ja oczywiście użyłam dwóch ;) Pięknie się mieni i uroczo wygląda.






Prawda, że wygląda ładniutko? :) Mnie oczywiście oczarował ;)

Lakier dostępny na stronie colorowo
MALTANKA 495  -  10,49 zł


Na koniec coś co poprawiło mi nastrój na cały dzień , mimo że choroba nie odpuszcza i nadal ciągnie się za mną ... mąż zaskoczył mnie rano miłym gestem ... pamiętał że mija 13 lat naszego spotkania ♥  


                                                                                Magda ♥ ♥  

41 komentarzy:

  1. Nie wiem czy wiesz, ale chętnie bym Ci ten lakier zwinęła - jest cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bukiet, i pazury oczywiście jak zawsze dopracowane. Kolorek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze też bym chciała miec takie piękne paznokcie !! zazdroszcze bardzo zazdroszcze!!! .... a co do męza to też zazdroszcze że pamięta takie daty !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie łapki na pazurkach :) Jak zwykle pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te łapki na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ♥
    Ale jeszcze ani razu nie użyłam, niech czeka cierpliwie na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne łapki i niebieski boski, bardzo głęboki kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że pamiętał...
    Cudny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaaa cudowne kwiaty :)))
    a kolor lakieru bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda z tymi łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny jest ;) piękny gest ze strony męża ;) zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolorki, a te łapki na paznokciach mnie oczarowały-cuuudne :-)
    Zdrówka kochana i nie chorować więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny kolorek :) Piekne roze, maz musi cie bardzo kochac :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam jeszcze żadnego lakieru tej firmy, ale mnie mega kuszą jak widzę u innych! Bo są boskie :).
    Ojej, jaki miły gest! Cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, ja zamówiłam 3 kolejne :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Witaj Kochana,
    zapraszam Cie na mojego bloga, na ktorym wlasnie losuje moja bizuterie CHARLOTTE.
    Bede sie cieszyc, jak Ci sie spodoba :)
    Usciski
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny kolor..a ta łapka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń