WIBO , WOW sand effect nr 01

Dzisiaj kolejny piasek, który jest moim nowym nabytkiem ;)


Bardzo lubię granat, bardzo ładnie wygląda na paznokciach
Lubię również granat na oczach, oczy są takie wyraziste ... :)

Lakier nie posiada żadnych drobinek brokatu, ja nałożyłam dwie warstwy i myślę że wystarczy choć na upartego można i pomalować trzeci raz ;)
Schnie dość szybko, choć mając porównanie z piaseczkiem Golden Rose trwa to troszkę dłużej






Lakiery dostępne są w sieci Rossmann, kosztują 6,99 zł
Jedyny minus jak dla mnie to barwi skórki, ale i tak jest cudownyyy


                                                                               Magda ♥ ♥ 








26 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam jeszcze żadnego piaska, ale ten jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój drugi, wcześniej też nie miałam :)

      Usuń
  2. Ładny efekt, ale nie jestem do końca przekonana do piasków. Pod wpływem zdjęć na blogach kupiłam GR 66, ale na żywo, w ogóle mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo zastanawiałam nad nim bo wydawał mi się jakoś za ciemny, widziałam GR 66 ale jakoś nie byłam przekonana

      Usuń
  3. Ładny ale lubię gładkie powierzchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentuje! uwielbiam piaskowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny kolor! Szczerze mówiąc ani razu nie widziałam do w Rossmannie :) następnym razem muszę dobrze poszukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj dobrze ;) Są jeszcze dwa inne chyba kolory, przynajmniej o tylu wiem :)

      Usuń
  6. Piękne, kolorek marzenie. I taki fajny połysk. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no jakie piękne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę go bardzo ;D Na razie mam tylko bordowy błyszczący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutko wygląda ten piasek :) już chwilę temu planowałam zakup takiego lakieru, jednak zawsze zapominam jak jestem na mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam sie w pazurkach i rzęsach. <3 cuuuuuuudne

    OdpowiedzUsuń