Sylwestrowe pazurki :)

Witajcie kochani
Nowy Rok 2014 nastał :) Życzę Wam spełnienia marzeń i dużo szczęścia :)
Pazurki zrobiłam na wczorajszego Sylwestra, myślę że idealnie się nadawały :)



Do mani użyłam lakierów hybrydowych Neonail i SPN Nails, chciałam sprawdzić czy się "będą gryzły" ale jednak nie :) Polubiły się ... słyszałam ,że nie można mieszać ze sobą hybryd różnych firm, jednak w tym wypadku nic się nie stało z nimi . I dodałam na każdym pazurku po 3 kamyczki






Mam nadzieję ,że się Wam podobają 
                             Magda ♥ ♥ 







21 komentarzy:

  1. Piękne! :) Najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają :) Prosto a efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny,prosty ale efektowny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia ale zaszalałaś, drapieżna kobieta z ciebie :-) Pomyślności w Nowym Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne połączenie :) efekt jest super !

    OdpowiedzUsuń