Recenzja dwóch masek do włosów Ziaja

Lubię zmieniać, próbować maski ,odżywki i tym razem zwróciły moją uwagę dwie maski Ziaja
Używam ich na przemian i z jednej i drugiej jestem zadowolona


Kilka słów o każdej :)



Maska intensywne wygładzanie do włosów niesfornych
Proteiny jedwabiu, kondycjonery, prowitamina B5



Wg producenta :
Skoncentrowany preparat o niskim pH,który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce
Doskonale wygładza otwarte łuski włosów
Dodaje blasku od nasady aż po same końcówki
Aktywnie nawilża i uelastycznia włosy
Nadaje włosom wyjątkową miękkość




Moim zdaniem:
Po jej użyciu włosy wyglądają bardzo dobrze, są miękkie ,elastyczne ,gładkie i bardzo miłe w dotyku do tego włosy są fajnie nawilżone
Maska ślicznie i delikatnie pachnie
Opakowanie jest w porządku ponieważ jest w pudełeczku odkręcanym co sprawia że użyjemy maskę do końca.
Jednak jedynym małym minusem jest jej konsystencja , która jak dla mnie jest troszkę za rzadka przez co przy nakładaniu na włosy część z niej ląduje w wannie...


Maska intensywny kolor do włosów farbowanych



Wg producenta:
Skoncentrowany preparat o niskim pH,który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce
Wyraźnie przedłuża trwałość koloru
Zapewnia włosom skuteczną ochronę
Głęboko odbudowuje naruszoną strukturę włosów 
Intensywnie odżywia i nawilża zniszczone włókna




Moim zdaniem:
Maska jest również w zakręcanym pudełeczku, ale również minusik za to że jest rzadka
Ale bardzo ładnie wygładza włosy, dzięki niej moje włosy były błyszczące i gładkie
Co do przedłużania koloru to ciężko powiedzieć ponieważ czerwienie na głowie szybciej się wypłukują
Maska ładnie, delikatnie pachnie

Obie maski dobrze się  sprawdziły jeśli chodzi o poprawę kondycji moich włosów i na pewno będę do nich wracać :)
Jeśli chodzi o cenę to kosztują ok 7-8 zł więc cena jest bardzo przystępna
Znacie którąś z nich?

                                                                                                Magda ♥ ♥ 






13 komentarzy:

  1. oj nie lubie takich lejacych się masek ;/ ale wlasnie chciałam chociaz ich spróbowac, zobaczymy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak skończę maskę, której aktualnie używam, to być może skusze się właśnie na którąś z tych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych masek, ale generalnie lubię kosmetyki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnej z nich, ale moze kiedys sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję wygładzającą, ale nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów. Taki przeciętniaczek bym powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze żadnej, ale po Twoim wpisie, chyba spróbuję maskę do włosów farbowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych masek, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zapoznam się z tymi maskami. Może zdyscyplinują moje szorstkie, naelektryzowane włosy?:) Cena nie jest wygórowana, w związku z tym niewiele ryzykuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. maski z Ziaji bardzo dobrze sprawdzają się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń