Moje małe nowości :)

W grudniu i na początku stycznia znalazło się u mnie kilka nowości, które chciałam Wam pokazać
Może i którąś z Was coś zainteresuje, a może macie/miałyście któryś z kosmetyków


BENEFIT HIGH BEAM

W prezencie od "Mikołaja" dostałam rozświetlacz Benefit na policzki, skronie, powieki i usta
Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować ale czytałam wiele dobrego
Mam nadzieję, że przypadniemy sobie do gustu







CLINIQUE LASH BUILDING PRIMER

Baza odżywka do rzęs. Przedłuża trwałość maskary, odżywia rzęsy i je pogrubia
Miałam wcześniej jej miniaturę i bardzo przypadła mi do gustu, tusz bardzo dobrze się na nią nakłada, ale bliżej o niej może w osobnym poście jeśli będziecie zainteresowane ;)



 GOLDEN ROSE HOLIDAY NAIL COLOR mój pierwszy piasek na paznokciach
Zakochałam się w nim przeglądając blogi, jeszcze go nie próbowałam ale już wkrótce na moich pazurkach :D



Będąc po piasek Golden Rose bardzo spodobały mi się jeszcze dwa lakiery z serii CARNIVAL
Nie mogę się doczekać aż ich wypróbuję :)





Macie któryś kosmetyk, znacie, lubicie? :)
                                                                      Magda ♥ ♥ 


23 komentarze:

  1. czekam aż pokażesz ten różowy piasek od GR ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne te nowosci.szczegolnie interesuje mnie rozswietlacz,sama na niego poluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też polowałam aż "Mikołaj" miał dość marudzenia ;)

      Usuń
  3. świetny ten mikołaj sama siostrze w prezencie kupilam ten rozswietlacz i powiem szczerze ze sama sie nad nim zastanawiam do tej pory mialam jego podrobe w ktorej byly widoczne drobinki brokatu gdy sprawdzilam autentyk jest roznica moze kiedys sobie go zakupie ?:) na lotnisku kosztuje ok. 17 funtow

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny rozświetlacz sama bym taki chciała od mikołaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje rzęsy są mizerne, w związku z tym nie pogardziłabym dobrym primerem:) Mam nadzieję, że niebawem przybliżysz nam produkt Clinique.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo go przybliżę, jest na prawdę fajny:)

      Usuń
  6. Kurcze, zaintrygowałaś mnie tą odżywką do rzęs, chyba może być super ;)
    a piaseczki to ja kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam rozswietlacz z inglota ;D w sumie do najgorszych nie nalezy na szczescie bo kupilam go spontanicznie bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kolorki tych Goldenów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajności ;) czekam na pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baza z Clinique wygląda interesująco Moze być to całkiem przydatny gadżet Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń