Lumene Cloudberry Volume Serum mascara

Która z nas nie chciałaby mieć długich, grubych i gęstych rzęs ... lubię gdy oczy zwracają uwagę i podczas makijażu to na nich najbardziej się skupiam
Dzisiaj będzie o tuszu, który był w mojej Wish liście grudnia, kto jest ze mną dłużej ten pewnie pamięta ;)

Lumene Cloudberry Serum Mascara bo o nim mowa spodobał mi się gdy przeglądałam inne blogi
"Dawał" fajny efekt, więc postanowiłam sama go wypróbować :)


Tusz otrzymujemy w czarno-złotym(pomarańczowym) opakowaniu o pojemności 7ml


Szczoteczka bardzo fajna, pięknie rozdziela rzęsy podczas malowania.
Tusz ma kolor czarny i co bardzo mnie cieszy, ma normalny zapach tuszu , nie jest perfumowany.


Co o nim pisze producent:

Tusz do rzęs aktywnie pogrubiający Cloudberry Volume Serum  Mascara
To wymarzony kosmetyk dla pań narzekających na rzęsy cienkie i słabe. Tusz, zaraz po nałożeniu daje natychmiastowy efekt pogrubionych, obfitych i pięknie podkreślonych włosków. Stosowany regularnie działa jak odżywka. Z badań przeprowadzonych na 30 kobietach, wynika, że ich rzęsy zostały pogrubione aż o 40 proc. w ciągu 15 dni używania tego produkty. Zawarty w maskarze aktywator wzrostu Widelash, czyli kompleks substancji czynnych:  peptydu Matrikin  i prowitaminy B5 (panthenol) zwiększa objętość rzęs sprawiając, że z dnia na dzień stają się grubsze i mniej podatne na wypadanie.
Dodatkowym atutem maskary jest specjalnie wymodelowana plastikowa szczoteczką z czubkiem zakończonym wypustkami. Pozwala ona precyzyjnie pogrubić wszystkie rzęsy, nawet te w wewnętrznych kącikach oczu. Tusz jest bardzo trwały, nie rozmazuje się a przy tym można go bez trudu usunąć każdym kosmetykiem do demakijażu oczu


Tusz jest bardzo przyjemny, bardzo ładnie się aplikuje . Nie obciąża rzęs i bardzo ładnie je pogrubia, nie jest za mokry.
W ciągu dnia się nie obsypuje , nie skleja rzęs i nie jest ciężki . Nie uczulił i nie podrażnił moich oczu, bardzo łatwo się go zmywa .
I zauważyłam, że rzęsy mniej mi wypadają .





Cena tuszu to 49 zł , może i jest wysoka ale wg mnie wart swojej ceny.
Dostępność:  drogerie internetowe, ale ja podzwoniłam po drogeriach w swoim mieście i dostałam go choć było dość ciężko.
Moje odczucia wobec tuszu są jak najbardziej pozytywne i na pewno do niego wrócę gdy skończę opakowanie.

     Magda ♥ ♥     




26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt, super wygląda na twoich rzęsach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt daje! Bardzo mi się podoba, a nie znam tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt owszem powala ale cena jak dla mnie jednak zbyt wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt godny pozazdroszczenia - już marzę o tym tuszu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne masz rzęsiory, to i tusz na nich super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz na oczy widzę te maskarę,efekty fajne zadowalajace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko,przyda się ;D

    http://bittersweetxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajną ma szczoteczkę, a efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jesteś zadowolona z produktu. :)
    Bardzo fajne efekty daje!

    Z przyjemnością obserwuję i czekam na kolejne posty! :)
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny efekt ;) cena trochę wysoka

    OdpowiedzUsuń