GOLDEN ROSE Holiday 63

Witajcie

Oglądając blogi zakochałam się w lakierze GOLDEN ROSE Holiday 63.
 To śliczny, delikatny różowy piaseczek, drugi w mojej kolekcji
A, że ja uwielbiam takie delikatne różowe kolory to teraz siedzę i zachwycam się swoimi pazurkami :)

PS. Musiałam dać oliwkę na skórki bo regenerują mi się po ściągnięciu hybrydek :) Więc proszę nie krzyczeć ...



Lakier ma mnóstwo drobinek, które w zależności od światła pięknie mienią się na zielono, niebiesko


Lakier szybciutko schnie i bardzo ładnie wygląda na pazurkach.
 Dołożyłam jeszcze na jednym pazurku GOLDEN ROSE CARNIVAL 16












Ciekawi mnie ile będzie trzymał się na pazurkach, zobaczymy :)
Jak Wam się podoba ta słodycz? Ja jestem zauroczona
                                                                                     Magda ♥ ♥ 

20 komentarzy:

  1. Ten różowy piasek jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny, nie mam w swojej kolekcji żadnego lakieru piaskowego...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ochotę na ciemniejszy odcień różu z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest śliczny i fajnie wygląda na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten jest nawet ładny, choć za piaskami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie! Kocham piaski, a ten ma taki piękny kolor... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek cudny, pazury jak zawsze pięknie zrobione. Mi piaski bardzo się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest ;) zdecydowanie przekonuję sie do różu na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń