Golden Rose dwie pokusy :)

Kolejny raz nie mogłam oprzeć się pokusie ... nie przeszłam obojętnie widząc lakiery Golden Rose ;)
Bardzo lubię miętę więc jakbym mogła przejść koło niego obojętnie ;)
Jednak nie tylko mięta mnie zachwyciła ...  ;)

Golden Rose Rich Color nr 44 to śliczna, nasycona mięta
Lakier ma szeroki pędzelek, który ma ułatwiać aplikację i tak jest , jest on bardzo wygodny
Bardzo ładnie kryje i szybko wysycha
Zachwycił mnie również Golden Rose Jewelly Jewels odcień 123
Skrywa on w sobie białe i czarne drobinki oraz delikatny srebrny brokat




A tak wyglądają razem na pazurkach ;)
Dwie warstwy mięty pokryłam jedną warstwą Jolly Jewels
Użyłam również bazę i top Miss Sporty









Plusy to dostępność (internet i stoiska Golden Rose) i cena : GR Rich Color 6,90 , a GR Jewelly Jewels 12,90 
Minusy to zmywanie jeśli chodzi o Jewelly, ale to wiadomo że brokaty jak i piaski ciężko się zmywa
Jak Wam się podobają? :)
                                                                         Magda ♥ ♥     

35 komentarzy:

  1. Ta miętka jest cudowna -chyba nigdy nie znudzi mi się ten kolor:) JJ dodał fajnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi mięta też się nigdy nie znudzi :)

      Usuń
  2. Nominuję Cię do wspólnej zabawy w Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna mięta a całość tak fajnie do siebie pasuje:)super

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są fantastyczne :) Sama chętnie bym je widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mięta cudna, pazury też. Dopracowane jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki, piękne kolorki, chciałabym osobiście mieć takie piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta miętka ;) z topem wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne i ja uwielbiam lakiery Golden Rose, mam zdecydowanie najmięcej w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie także ładnie wygląda efekt na mięcie :) ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne, długie i zdrowe paznokcie...

    OdpowiedzUsuń