Figa z makiem

Tytuł postu to nazwa lakieru ,który chciałam Wam pokazać.
Często zakochuję się w lakierach ... ostatnio ;) Ale jak tu się nie zakochać ...
Przeglądając blogi trafiłam na stronkę colorowo . Tak oto stałam się posiadaczką ślicznych trzech lakierów z serii COLOUR ALIKE.

FIGA Z MAKIEM to pierwszy lakier który wzbudził moje zainteresowanie, a teraz mój zachwyt ...




Lakier koloru fioletowego z mnóstwem drobinek co na paznokciu daje piękny efekt.
Wystarczy jedna warstwa lakieru by ładnie pokrył paznokcia, jednak ja na upartego pomalowałam drugi raz :) Bardzo szybko schnie i ma wygodny pędzelek






Dwójeczkę pozostałych lakierów pokażę Wam w kolejnych postach. 
Jak Wam się podoba "Figa z makiem" ?
                                                                                Magda ♥ ♥     

40 komentarzy:

  1. Figa z makiem mnie oczarowała! I te piękne zdobienie na palcu serdecznym! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudooo...
    http://storiesxteens.blogspot.com/ Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciemny, ale mimo wszystko śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mnie skutecznie namówiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku!Śliczny :)
    http://fantaseaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny,jeszcze takiego nie widzialam.sam w sobie jest efektywny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta figa z makiem :)
    i nazwa fajna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi się nazwa spodobała, a inne lakiery mają jeszcze lepsze ;)

      Usuń
  8. fajna nazwa a kolor cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO MI SIĘ PODOBA!! świetny blog i pomysły
    życzę miłego dnia oraz również zapraszam do mnie :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo, bardzo x10000 mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny mak i koronki wzorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lakier ;))
    Tak poza trochę. Zauważyłam ze używasz lakierów hybrydowych Neo Nail, powiedz jak z ich jakością? Miałaś może bazę od nich?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość bardzo dobra, a co do bazy to ja używałam TOP/BASE 2w1 http://www.neonail.pl/katalog/zele-uv/zele-hybrydowe-uv/zel-uv-hybrydowy-15ml/lakier-zelowy-uv-15-ml-neonail-topbase-15-ml-2-w-1-przezroczysty.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń