Avon krem na dzień ANEW Vitale

Witajcie
Chciałam się z Wami podzielić recenzją o bardzo fajnym kremem na dzień firmy Avon
Używałam go już wcześniej, na początku zamówiłam sobie sporo próbek w celu przetestowania jak moja skóra zareaguje na niego ...
Co do kremów często jestem sceptycznie nastawiona ponieważ moja cera jest "ciężka" i często kremy nie mogą sobie z nią poradzić :(
Teraz zamówiłam sobie słoiczki po 15 ml


Wg producenta :

Linia Anew Vitale wzmocniona kompleksem ProEnergy jest idealnym rozwiązaniem dla kobiet w wieku 25+, żyjących aktywnie, w szybkim, często stresującym tempie
Aksamitne gładkie, nawilżające szybko wchłaniające się formuły o pięknym kwiatowo-owocowym zapachu
nie zatykają porów i nie powodują efektu nieestetycznego świecenia
Działanie:
koktail witamin, antyoksydantów i peptydów wzmacnia strukturę skóry, chroni ją przed przedwczesnym starzeniem i dodaje jej energii. W efekcie skóra wygląda na wypoczętą i pełną zdrowego blasku
97% kobiet potwierdziło, że widoczne na skórze oznaki zmęczenia i braku snu znikają *



Kremu używam ponad dwa miesiące i zaskoczył mnie pozytywnie
Bardzo dobrze się wchłania i łatwo rozsmarowuje ,nawilżył i mnie nie uczulił
Ma przyjemną konsystencję i bardzo ładny kwiatowy zapach
Nie jest za tłusty a moja skóra wygląda przyjemnie bez podrażnień i wysuszenia oraz nabrała ładnego kolorytu
Nadaje się pod makijaż


Dla mnie to bardzo dobry krem i na pewno kupię go kolejny raz
Minusik za cenę ponieważ cena regularna za 50 ml słoiczek to 53 zł, jednak warto polować na promocje, bo np w tej chwili krem kosztuje 29 zł 

                                                                             Magda ♥ ♥   



21 komentarzy:

  1. na razie uzywam maści cynkowej i sprawdza sie dobrze i nie mam przynajmniej żadnych pryszczoli po niej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że można kupić małe opakowanie kremu, tak na próbę.. zawsze mniejszy żal, gdy jednak miałby nie przypasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego się ucieszyłam, można wypróbować i sprawdzić jak działa :)

      Usuń
  3. mam ten krem i również bardzo go lubię ;-)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś dużo używałam kremów avon ale z czasem zaczęły mnie uczulać niektóre. Ale fajnie że można kupić mini krem albo próbkę, piszesz że ciebie nie uczulił to może warto znowu wrócić do avonu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Madziu, że można próbkę wtedy nie żałujesz że kupiłaś cały słoiczek jakby uczulił :)

      Usuń
  5. Też mam zawsze problem z kremami, jeszcze inne na lato inne na zimę, z Avonu jeszcze nigdy nie miałam, ale lubię ich kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię, choć nie wszystkie mi odpowiadają ;)

      Usuń
  6. Średnio przepadam za kosmetykami z Avonu, ale skoro Ci się sprawdził to nic tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już mi się podoba konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niewiele miałam kosmetyków z Avonu, ale nigdy nie byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń