Przyszedł czas na coś nowego ;) SPN Nails

Tak jak w tytule przyszedł czas na coś nowego , mam na myśli nowe żele hybrydowe :)
Chciałam spróbować czegoś nowego, innego niż lakiery które używałam dotychczas ...
Przekopałam internet, poczytałam opinie i znalazłam firmę SPN Nails
A, że mieli i mają do końca grudnia promocję to się skusiłam :)
Promocja wygląda tak, że kupując 2 żele trzeci dostajesz gratis, oczywiście kolory wybiera się samemu :)
W ten oto sposób stałam się posiadaczką 9-ciu nowych cacuszek :))
Byłam bardzo pozytywnie nastawiona do firmy jak i do kontaktowania się, ponieważ byli bardzo pomocni ... pierwszy raz zamawiałam i jeszcze z tymi gratisami więc troszeczkę się zakręciłam i namotałam przy zamówieniu :)


Po otwarciu paczuszki czekała na mnie słodka niespodzianka Mikołaj z czekolady :)
To bardzo miłe :)
Lakierki były dobrze zabezpieczone, każdy z osobna :)



A więc zabieram się lada dzień do malowania, mam nadzieję że będzie mi się dobrze z nimi współpracowało :) Już niedługo pokażę Wam pierwsze efekty na pazurkach :)
                                                                                          Magda ♥ ♥ 

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne buteleczki. Może i ja się skuszę na coś od nich... ;) Czekam na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tu wspaniałości ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie gdzie do wygrania jest sukienka od PRETTY WOMEN ;)
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ;) ja mam 2 hybrydki z Stylizacje EM NAIL, ale jeszcze nie wypróbowałam :( czekam na pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Świetny i ciekawy blog! Zapraszam do mnie! Mam nadzieję, że mój blog wyda ci się interesujący i będziesz go obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądają:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja czekam na efekty malowania, paczka super. to teraz będziesz szaleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nie moge doczekać się efektu !!!;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawik wygląda super,czekam na fotki, na pewno pazurki wyjdą oszałamiająco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam mi wyszło, ocenisz jak dodam post :*

      Usuń
  9. ale cudowności! miło z ich strony za taki gratis;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i to sie nazywa firma dbająca o klienta ;)) czekam na recenzję :)
    nowa fanka wita ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie pokaźne zamowienie ;D W sumie to nie znam do konca tej firmy, ale buteleczki maja ciekawy dizajn hah ;D Nie moge sie doczekać aż pokazesz jak maluja ;) Wrocławski Jarmark piękny tej zimy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. SPN ma teraz nowe matowe buteleczki, jak dla mnie zmiana na plus :) a hybrydy wciąż takie same- doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń