Jarmark we Wrocławiu

Witajcie kochani
Byłam dzisiaj na jarmarku Bożonarodzeniowym na Wrocławskim Rynku, który potrwa aż do 23 grudnia
W poprzednich latach nie śledziłam jak wygląda taki jarmark, jak Wrocławski Rynek wygląda już świątecznie o tej porze ...
A tak pięknie wygląda on teraz, na środku stoi olbrzymia, przystrojona choinka ,a co dalej ... jest na kolejnych zdjęciach
Zapraszam do oglądania :)





Mimo, że byłam wieczorową porą ludzi zwiedzających i zajadających ciepłe kasztany, oscypki było sporo :)
Można było rozgrzać się grzanym winem i pitnym miodem, oraz zobaczyć i również kupić serca z piernika
Jest tam mnóstwo rzeczy takich jak sery, naleśniki, placki, wata cukrowa i wiele wiele innych smakołyków oraz  pamiątek





Nie wszędzie mogłam zrobić zdjęcia bo było aż tłoczno :)
Na Jarmarku jest również Wrocławski Krasnal Prezentuś (którego nie spotkałam bo było już chyba za późno) , dotknięcie trzykrotnie jego czapeczki sprawia, że prawdopodobnie wszystkie życzenia się spełniają:)) Tak tak wiem zabobony, ale mój syn był niepocieszony że nie spotkał Krasnalka :)

Lubię ten czas, gdy za oknem już widać pierwsze światełka, pięknie udekorowane choinki
U mnie w mieście Wrocławski rynek staje się bajkowy.
W Waszych miastach pewnie już bądź lada dzień zrobi się świątecznie i bajkowo :)

Jeśli macie niedaleko zapraszam na Jarmark Bożonarodzeniowy :)

                                                                                            Magda  

17 komentarzy:

  1. Jakbyś spotkała tego Prezentusia to klepnij go 3 razy ode mnie też :)
    A widok Jarmarku -magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie świąteczne jarmarki ;) Chyba muszę odwiedzić Wrocław ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale klimat! Uwielbiam gdy miasto jest takie rozświetlone, przyozdobione. Gdy zobaczysz tego krasnala, proszę poklepać go w moim imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do Wrocławia mam niestety daleko chętnie bym się wybrała na taki jarmark, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Wrocek, co za piękna gra świateł, aż chciałoby się pojechać, ale troszkę daleko

    OdpowiedzUsuń
  6. A co tu tak cicho?? czekam na nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zimna, rozleniwiająca pogoda tak działa że nie miałam weny :)

      Usuń
  7. pieknie tam ;) nie byłam nigdy we Wrocławiu jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  8. magicznie wygalda to wszystko tylko poazazdroscic !! takich widokow

    OdpowiedzUsuń