Wiosenne miętuski NeoNail choć za oknem jesień ;)

Witajcie
Za oknem szara jesień, a że ja za nią nie przepadam i chciałam troszkę koloru wokół siebie zrobiłam sobie wiosenne pazurki
Postawiłam na miętkę, bo bardzo lubię ten śliczny pastelowy kolor

Użyłam żeli hybrydowych Neonail , mojego ulubionego miętowego i białego na końce
Dzięki Primerowi trzymają się ok 2 tygodni bez niego niestety nie ...
Aż już mi się nudzą więc je ściągam acetonem aby zrobić nowe :)

Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)






Pokażę Wam w czym się ostatnio zakochałam ... ;)
Bardzo podobają mi się od dłuższego czasu spódnice rozkloszowane, bombki
Szukałam szukałam i znalazłam takie cuda, które są już moje    



Lubicie takie spódniczki? :)

Magda  

24 komentarze:

  1. Paznokcie... Cudne! :) Całkowicie moje klimaty.
    Co do spódniczek... Są ładne, ale ja kocham spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam miętowy kolor ;) Pięknie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne paznokcie! Niesamowicie mi się podoba ten zygzaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym kolorku:) ja też mam hybrydowe lakiery ale nie wiem czy ja coś robię nie tak czy może mam lakiery złej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      A co się dzieje, że piszesz że coś źle robisz czy lakiery masz złej firmy?
      Szybko odchodzą ?

      Usuń
  5. Paznokcie cudowne!
    A spódniczki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie, tak samo jak zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie miętuski, piękne wyszły, ty to masz pomysły i talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki piękne, spódniczki również, jednak zaintrygowały mnie czerwone koturny mam identyczne z D...., widzę,że mamy podobny gust :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alice :*
      A butki tak są z D ... :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

      http://zwariowanyswiat-tyski.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award_22.html

      Usuń