Moja lista ... wish ...

Na wielu blogach widzę posty z listą życzeń, pomyślałam że i ja napiszę swoją
Już niedługo Mikołaj , może tu zajrzy i zobaczy ;)

Na pierwszym miejscu :

Tiulowa spódniczka


Asymetryczne szpileczki                                                                                                                

Lumene Cloudberry Volume lub Lenght serum mascara                                                             

Pędzle Hakuro , lub E.L.F                                                                                                        



Essence                                                                                                                                                


I oczywiście na liście nie zabraknie nowych hybrydek                                                                                            



To tylko kilka rzeczy z listy ,ale nie będę się rozpisywać ;)

                                                      Magda  




17 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki by wszystkie marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tiulowa spódniczka... zwłaszcza ta druga genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , ja się w nich zakochałam jakiś czas temu :)

      Usuń
  3. Dla mnie też spódniczka i szpilki pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka i buty zupełnie nie moja bajka, ale pędzelki już od dawna są na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie szpileczki też mi się marzą ;) Jak Mikołaj nie usłyszy moich próśb to będę zmuszona sama sobie je sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń