DAX Cosmetics, Cashmere Secret baza wygłądzająca

Cashmere Secret to baza wygłądzająca Dax Cosmetics
Zamknięta w wygodnym i ładnym opakowaniu z pompką



Opis produktu:

Baza wygładzająca Cashmere Secret to kosmetyk, dzięki któremu cera staje się idealnie gładka i kaszmirowo miękka w dotyku. Mikrosiateczka przestrzennych silikonów (3D Silicone Micro-Net) perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Baza matuje cerę do 12h, nawet po wcześniejszym zastosowaniu bogatego kremu. Wiąże cząsteczki makijażu, dzięki czemu wydłuża jego trwałość i sprawia, że skóra łatwiej oddycha. Dzięki niej, makijaż rozprowadza się równomiernie i nie zbija się. Warto dodać, że baza przedłużająca trwałość makijażu to preparat często stosowany i rekomendowany przez wizażystów.
Preparat jest przebadany dermatologicznie i został zarejestrowany w KSIoK.
Skuteczność jego działania potwierdzona jest w badaniach aplikacyjnych i testach konsumenckich.
Produkt nie był testowany na zwierzętach i nie zawiera składników pochodzących z tkanek zwierzęcych


Wg mnie

Żelowa konsystencja bazy, w bezbarwnym kolorze a do tego przyjemnie pachnie 



Bazę używam od dłuższego czasu, nie każdego dnia, ale dość często by móc podzielić się opinią o niej
Wygładza ładnie twarz i sprawia, że jest ona delikatna i jedwabista w dotyku
Bardzo ja lubię ,wydłuża trwałość makijażu, fajnie współgra z podkładami oraz kremami bb,które używam (np. Maybelline Affinitone mineral, Maybelline BB dream pure, Essence  stay all day)  dzięki niej ładnie się rozprowadzają i nie "rolują"
Podczas jej używania nie zauważyłam żadnych reakcji alergicznych, żadnego "zapychania" ani innych niespodzianek






Podsumowując - jest to baza, na którą mogę liczyć w każdej sytuacji

Cena to ok 35 zł ,ale w Super Pharm można ją kupić za 19 zł jak jest w promocji

Macie swoje ulubione bazy pod makijaż, używacie czy raczej nie lubicie tego typu kosmetyków? :)

                                                                                                                                    Magda     

9 komentarzy:

  1. przetestowałam kilka baz nie widząc ciekawych efektów zaprzestałam stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na tą ulubioną po testowaniu również kilku innych :)

      Usuń
  2. Ostatnio się dowiedziałam, że przy mojej naczynkowej cerze dobra baza jest zimą nawet wskazana, bo to dodatkowa warstwa ochronna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa nigdy nie używałam takiego kosmetyku, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używałam wogóle tego typu kosmetyków,dlaczego?myślałam,że są nie potrzebne,ale się myliłam.Otrzymałam próbeczkę tej bazy.I było wielkie WOW!!Niesamowita ,wygładza idealnie,jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń