Paczuszki Gatta, Merg, Nivea ... na dobry początek weekendu :)

Witajcie w ten chłodny dzień
Nie wiem jak u Was ale u mnie strasznie wieje i co chwilę pada deszcz ...
Przyszły do mnie dzisiaj oczekiwane paczuszki

GATTA paczuszka, a raczej mega paka to nagroda, którą niedawno wygrałam za moje śpiewające życzenia na 20-te urodziny :)
Nie spodziewałam się jednak tak wielkiej paczki, w której znalazłam 27 par rajstop różnego rodzaju, golf, spodnie i koszulkę. Paczka cudowna, dla każdej kobiety ;)




Druga paczuszka to kozaczki za wygrany bonik na blogu Ciuchy i nie tylko do sklepu Merg.pl
Ciężko było mi wybrać,bo tyle ślicznych butów na stronie, troszkę dopłaciłam i mam śliczne i wygodne kozaczki :)


A ostatnia paczuszka to dwa balsamy od Nivea Polska
Nie wiem czy któraś z Was kiedyś próbowała, ale ja kończę jeden i dla mnie jest rewelacyjny i ładnie, delikatnie pachnie :)


Miłego dnia kochani :)
Magda

6 komentarzy:

  1. Pozazdrościć tylko takich paczek!
    Rajstop masz teraz zapas na cały rok! :)
    Kozaczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz gratuluję naprawdę piękne nagrody, a kozaczki-marzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać masz szczęście do rozdań ;D hehe
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow ale szczęściara z Ciebie :)
    Baaardzo zadroszczę wszystkiego :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kozaczki, i fajna paka gatta. Przyda się na chłodne dni :-)

    OdpowiedzUsuń