"Nic dwa razy się nie ..... "

"Nic dwa razy się nie zdarza" jak pisała Szymborska... "Nie wchodzi się dwa razy do tej samej wody" jak mawia przysłowie... 
A jednak - postanowiłam wyjść na przeciw powiedzeniom i znów wstąpiłam w szeregi konsultantek Avon.
Avon dawał mi wiele frajdy, miałam zawsze dostęp do ciekawych kosmetyków, które z całego serca mogłam polecić moim klientkom. 
Jednak zmiana stanu cywilnego, potem pojawienie się dziecka sprawiły, że na to zajęcie miałam coraz mniej czasu.
Teraz, kiedy mam więcej wolnego czasu stwierdziłam, że czegoś mi brakuje.
 Brakuje mi tych spotkań ze znajomymi, podczas których prezentowałam im najnowszą ofertę, przedstawiałam nowości i polecałam sprawdzone kosmetyki.
Nadszedł czas by powiedzieć -WRACAM!
 Żałuje tylko, że nie zrobiłam zdjęcia całego zamówienia. Jednak w przyszłości zapewne takowe pokażę. Jeśli ktoś nie ma w pobliżu Konsultantki a chciałby złożyć zamówienie -zapraszam śmiało do kontaktu!
madziasza22@o2.pl

6 komentarzy: