Ulubieńcy do ust

Witajcie
Chciałam Wam pokazać moich ulubieńców do ust
Uwielbiam róże na moich ustach ... mam jedną czerwoną szminkę ,którą używam raz na długi czas i jak jest okazja
 Raczej lubię delikatne usta i mocne oko ;)
Ostatnio przekonałam się do szminek-balsamów, kiedyś moim ukochanym błyszczykiem był Astor Shine De luxe niestety nie mogłam go już nigdzie dostać w sprzedaży

Moi różowi ulubieńcy wzbogacili się o nowość z Avonu :)




NIVEA Vitamin shake
Daje delikatny połysk,świetnie nawilża i ślicznie pachnie owocami :)



AVON Proper pink , nowość z której jestem bardzo zadowolona



INGLOT Sleeks Cream 96, nawilża i ładnie nabłyszcza
Śliczny cukierkowy zapach :)



REVLON koloryzujący balsam do ust
Kiedyś pisałam o nim na blogu, miętowy zapach
Nawilża i nadaje delikatnego połysku



MAYBELLINE Petal Rebel 120
Śliczna szminka, którą otrzymałam na wymianę :)
O delikatnym zapachu, bardzo fajnie nawilża i ładnie trzyma się na ustach



I ostatni ulubieniec to ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butter
009 Burnt Rose o którym pisałam we wcześniejszym poście, którym jedyny minus to ścierające się literki na opakowaniu (jak widać na zdjęciu)


W sumie nie różnią się one jakoś szczególnie między sobą, ale bardzo je lubię i cała szóstka zajmuje moją kosmetyczkę :)
A Wy macie swoje ulubione szminki, błyszczyki?

Miłej niedzieli 
Magda  ♥


8 komentarzy:

  1. Bardzo subtelnie prezentują się na ustach. Używam raczej pomadek ochronnych, nawilżających ale koniecznie smakowych! :) I wiadomo, że długo mi się na ustach nie trzymają ;)

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nivea bardzo się spodobała bo tak ładnie pachnie :)
      Pozdrawiam kochana :)

      Usuń
  2. Nivea chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale ta szminka z MAYBELLINE jest piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jakie słitaśne :) Lubię takie delikatne odcienie a tu wszystkie w sumie są podobne :)

    Nivea miałam chociaż jakby delikatniejszy odcień kiedyś i Inglota błyszczyk również :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo ox ox

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie ci w różach, usta zmysłowe, fajnie wygląda kolorek na twoich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń