DERMIKA Hydratic emulsja do nawilżenia i łagodzenia

Jakiś czas temu otrzymałam od MagazynSekretUrody prezencik
W paczuszce była emulsja do nawilżenia i łagodzenia DERMIKA Hydratic dzień/noc - do cery bardzo wrażliwej skłonnej do alergii
Byłam ciekawa jak się spisze, ale od razu byłam zadowolona ponieważ pisali, że dobiorą kosmetyk specjalnie do mojej skóry



Emulsja ma pojemność 50 ml ,  opakowanie z dozownikiem, jak dla mnie bardzo wygodne



Emulsja ma fajną konsystencję, nie lejącą się ale również nie za gęstą
Fajnie się ją rozsmarowuje
Biały kolor i brak zapachu




ROZPOZNANIE:
Skóra potrzebująca głębokiego nawilżenia, wrażliwa z tendencją do alergii, przesuszenia, łatwo ulega podrażnieniom, którym towarzyszy zaczerwienienie, świąd i pieczenie

Gdy przeczytałam to pomyślałam - idealna dla mojej skóry ..... i się nie pomyliłam

Lubię kosmetyki bezzapachowe, ponieważ nie drażnią mojego nosa :)
Emulsja bardzo dobrze się wchłania i regeneruje skórę. Moja skóra ją pokochała.
Odkąd jej używam nie mam uczucia ściągniętej, napiętej skóry, skóra nie jest podrażniona a gładka, nawilżona i miękka
 Uważam, że jest to kosmetyk godny polecenia :)

Magda




15 komentarzy:

  1. Brzmi jak ideał dla mojej cery!
    Widzę zmiany tu - bardzo na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie uwielbiam kosmetyki które pachną :) Fajne opakowanie, bardzo praktyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wszystkie niestety mogę, tak jak i tusze zapachowe ... tak już mam :)

      Usuń
  3. Ten krem to jeden z lepszych albo może i najlepszy jaki używałam ! Moja skora bardzo sucha i wrażliwa reaguje alergicznie a większość kosmetyków ale bardzo polubiła ten krem.
    Krem ma świetne opakowanie z pompka bardzo wygodne, bezzapachosc tez bardzo fajna - nikogo nie drażni. Krem ma fajna konsystencje- dobrze sie rozprowadza, szybko wchłania no i najważniejsze EFEKT niesamowity ! Skora jest dogłębnie nawilżona,wygładzona, zregenerowana. Nie ma śladu po suchych skorkach. Do tego żadnej reakcji alergicznej, podrażnień ! POLECAM naprawdę profesjonalny kosmetyk wart zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dermika poza cudownymi kosmetykami ma też linie apteczną, ja z tej serii używam HYDRATIC ponieważ od zawsze walczę z suchą skóra. Już od pierwszego zastosowania skóra staje się lepiej
    nawilżona, zmiękczona oraz wygładzona. Jej kondycja ulega poprawie, co przekłada się na zdrowszy, ładniejszy wygląd. Preparat jest bardzo wydajny i ma kosmetyczny a nie chemiczny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zainteresowana. Muszę się bliżej przyjrzeć tej serii. Znam i używam kosmetyków tej firmy, a ta seria jakoś mi umknęła

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry, przyjemny kosmetyk. Moja twarz jest nawilżona, gładka, a rano nie mam zwykle towarzyszącego uczucia ściągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uważam, że to godny polecenia kosmetyk. świetnie nawilża, nawet tak suchą skorę jak moja. Jest bardzo wygodny w aplikowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też korzystam z dobrodziejstw tego kosmetyku, dla mojej suchej skóry to najlepszy ratunek. Emulsja poprawia gospodarkę wodną skóry i jej elastyczność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla wymagającej, przesuszonej cery jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez potwierdzam dla suchej skory idealny - naparawde wart polecenia- wygładza, nawilża lagodzi i pielęgnuje. Nie wywołuję żadnych podraznien uczuleń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hydratic to seria dermokosmetyków do wymagającej suchej skóry. Ponieważ nieszczęśliwie moja skóry wymaga nawilżania non stop zainwestowałam w te emulsję i już od pierwszego zastosowania wiedziałam, ze to doskonały zakup. Skóra bardzo się poprawiła, miękka, delikatna i jedrna w dotyku.

    OdpowiedzUsuń