ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butter

Niedawno miałam szansę zdobyć nowość szmineczkę w kredce firmy Astor
Gdy wybieram produkty do ust przeważnie sięgam po błyszczyki , jednak ta śliczna szmineczka przekonała mnie do siebie przez co stała się jedną z ulubionych :)
Do wyboru mamy 8 kolorów, więc myślę że każda z nas znalazła  by swój ulubiony




Opakowanie poręczne, wysuwana szminka, którą łatwo się wsuwa i wysuwa
Jednak trzeba uważać przy zamykaniu bo można ukruszyć szminkę
Ma konsystencję masła, dzięki czemu bardzo ładnie rozprowadza się na ustach
Ma śliczny kolor i  delikatny zapach taki cukierkowy ale bardzo przyjemny, przynajmniej dla mnie



Ja mam kolor 009 Burnt Rose , po pierwszej aplikacji jestem zachwycona
Uwielbiam róże na moich ustach, a ten jest idealny




A tu zdjęcie bez lampy, za to świeciło słoneczko więc bardziej pokazuje jak rzeczywiście wygląda na ustach


Szminka daje śliczny i dość trwały kolor, świetnie nawilża usta 
 Ładnie nabłyszcza
Jestem ciekawa innych kolorów i myślę , że znajdę kolejny który wypróbuję

Cena około 25 zł ,ale w promocji widziałam po 19 zł :)

Pozdrawiam
Magda

3 komentarze:

  1. Szminka widzę,że daje świetny efekt i do tego zachęca ładnym opakowaniem.
    Chyba sobie taką kupię jak otrzymam wypłatę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie :D Ja ostatnio wpadłam w zakupowy szał takich kredek i muszę mieć też tą. Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kolorek super, tobie to we wszystkim ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń