Wakacje, kolejne testowanie Decubal, pazurki :)

Witam cieplutko
Troszkę mnie tutaj nie było,ale brak czasu poza tym wakacje ... ale już wracam :)
Wróciłam z wakacji zakochana w Tunezji :)




A tak z góry :)


Niektórzy dopiero wyjeżdżają na wakacje, a ja już po ... cóż co dobre szybko się kończy :)

Jak pisałam we wcześniejszych postach testuję Decubal, to kolejne 2 rewelacyjne produkty które się u mnie sprawdziły

Łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej

Żel przeznaczony do stosowania na suchą i podrażnioną skórę całego ciała. Łagodzi, koi i intensywnie nawilża skórę dzięki zawartości gliceryny i witaminy B5. Może być stosowany na dzień , lub na noc. Nawilża, koi i przywraca skórze komfort

U mnie zdał egzamin, używałam go na całe ciało gdy zbyt dużo opalałam się na słońcu. Dodatkowo niestety spaliłam sobie ramiona i jedynie ukojenie to właśnie żel, dzięki niemu skóra nie zeszła, a z dnia na dzień było coraz lepiej :)




Kolejny przetestowany produkt, bardziej przez mojego męża niż przeze mnie jest Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej

Krem regenerujący do skóry bardzo suchej, atopowej, uszkodzonej. Chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Bogaty w lipidy. Zmiękcza suchą i popękaną skórę, odbudowuje naturalną barierę ochronną skóry dzięki zawartości ceramidów, witaminy B3 i olejku jojoba.

Bardzo przyjemny kremik, fajnie nawilża skórę i utrzymuje to nawilżenie na dłużej




Ostatnio wyczarowałam sobie takie oto hybrydki ;) Proste ale jakoś mi się spodobały i fajnie się trzymają
Dzięki Primerowi i dzięki temu, że lakiery hybrydowe Neonail  są dobrej jakości pazurki trzymają mi się dłuugo i są bardzo fajne ;)
Jak Wam się podobają ? ;)


A użyłam do nich 



Pozdrawiam Was serdecznie :)
Magda

11 komentarzy: