Moi Ulubieńcy włosów :)

Pewnie macie swoich ulubieńców czy to w kremach, czy w perfumach, lakierach, a jeśli chodzi o włosy macie ich również? :)
Chciałam Wam pokazać moich ulubieńców ... :)
A raczej ulubieńców moich włosów, używam ich od dłuższego czasu i bardzo mi pasują

L'oreal Elseve Color-Vive szampon ochronny do włosów farbowanych lub z pasemkami

  L'oreal Elseve Volor-Vive kuracja ochronna do włosów farbowanych lub z pasemkami
  Biosilk Silk Therapy odżywka regenerująca włosy
Schwarzkopf Got2b sparkling, nabłyszczający spray do stylizacji włosów


Szampon bardzo ładnie pachnie , nie obciąża włosów i ich nie przetłuszcza i nie wysusza
Po niektórych dostawałam łupieżu którego ciężko się było pozbyć, po nim nie i moje włosy odżyły :)
Jest wydajny i dobrze się pieni, opóźnia proces spłukiwania się koloru włosów co dla mnie jest rewelacyjne gdyż taki kolor jak mam dość szybko się spłukuje


Przyjemny zapach, chroni kolor włosów nie obciążając ich
Wydajna, sprawia że moje włosy są miękkie i nie są splątane :)


Biosilk odżywka regenerująca włosy, dostałam jej od pewne bardzo sympatycznej bloggerki Moniki ;)
Dzięki niej włosy są gładziutkie i miękkie, jest bardzo wydajna
Nie natłuszcza włosów, natomiast nadaje włosom połysku :)


Pierwszy raz spotkałam nabłyszczający spray do włosów, nie zwracałam wcześniej na tego typu rzeczy i jestem zadowolona
Włosy pięknie lśnią, ładny zapach (choć czytam na forach że się  dziewczynom nie podoba)
Nie używam go jako lakieru, bo tyle nie rozpylam na włosy więc szczerze nie wiem czy utrzymuje fryzurę którą ułożymy, raczej używam go dla samego nabłyszczenia gdyż po nim farbowane włosy ładnie błyszczą


Więc to moi ulubieńcy, a jakich Wy macie swoich a może któraś używała których z tych produktów ? Jakie odczucia negatywne, pozytywne? Wiadomo, że nie każdemu pasują rzeczy które nam odpowiadają :)
Pozdrawiam Was cieplutko
Magda

11 komentarzy:

  1. Mam Biosilk i muszę w końcu wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biosilk mam ale średnio się polubiliśmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców :)

    Jeśli chodzi o moich ulubieńców w pielęgnacji włosów, to na pierwszym miejscu stawiam szampon Babydream :) Sprawdza się u mnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Babydream, ale poszperam i poczytam o nim :)

      Usuń
  4. Na szampony Elseve już od dawna się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również używam produktów Elseve ale w sumie bardzo często zmieniam :)
    teraz mam sleek line z olejkiem araganowym i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń