Kulinarnie

Witajcie
Dzisiaj troszkę kulinarnie :)
Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam pierogi najbardziej ruskie i wczoraj naszła mnie ochota i zrobiłam
Wyszło ich aż 105 :)


Lubicie pierogi? ;)

No i jeszcze wyczarowałam takie oto ciacho z budyniem czekoladowym i wiórkami kokosowymi
Podaję przepis :)

CIASTO Z BUDYNIEM CZEKOLADOWYM I KOKOSEM

Ciasto:

2/3 kostki margaryny
4 żółtka
2 łyżki cukru
2 szklanki mąki
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia

Oraz:

1 litr mleka
4 białka
3 budynie czekoladowe z cukrem
3/4 szklanki cukru
20 dag wiórków kokosowych

Zagniatamy ciasto z podanych składników i wyłóż na natłuszczoną blachę, bądź wyłożoną papierem do
pieczenia
Gotujemy budyń czekoladowy - z 1 litra mleka i 3 opakować budyniu i gorący wylej na ciasto
Ubijamy pianę z białek i cukru, po czym dodajemy wiórki kokosowe, mieszamy łyżką i wykładamy
na budyń
Pieczemy 40-50 minut w 180 stopniach

Smacznego :)


Może macie jakieś ulubione ciacha , podrzucicie przepisy :)

Miłego weekendu, ja zmykam do rodziców na weekend

Magda :)

14 komentarzy:

  1. A ja tez miałam dziś pierogi - uwielbiam <33

    A ciasto wygląda smakowicie może podasz przepis na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam z przepisem specjalnie dla Ciebie :*

      Usuń
  2. jak możesz o tej godzinie umieszczac takie fantastyczne fotki takich smakołyków gdzie ja w polowie treningu jestem a na widok tych pierogów to mi burczec w brzuchu zaczęło . podeslij mi jedna porcje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Częstowałam się pierogami i były pyszne Madzia zrobiła taką ilość że starczyło dla wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpraszam się na pierogi! :D
    Ale ciasta też chcę kawałek! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię pierogi ale ... jeść :P
    jakoś nie przepadam za ich robieniem ;)
    a ciacho hmmmmm ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń