DECUBAL - pianka nawilżająca do mycia twarzy oraz krem do twarzy

Już jakiś czas minął od otrzymania kosmetyków DECUBAL, jako pierwsze przetestowałam piankę do mycia twarzy oraz krem do twarzy

Nawilżająca pianka do mycia twarzy Decubal








To moja pierwsza pianka do twarzy jaką używałam od dłuższego czasu, ale od razu mi się spodobała
Najważniejsze dla mnie było to,iż mnie nie uczuliła, lekka i delikatna pianka idealnie oczyszcza twarz z wszelkich zabrudzeń
Często po użyciu preparatu do mycia twarzy, moja skóra była ściągnięta, ale po użyciu pianki zauważyłam nie tylko to że skóry mi nie ściągnęło do tego poczułam fajne nawilżenie

Wypróbowałam również odżywczy i intensywnie krem do twarzy




Bardzo dawno nie byłam tak zadowolona z kremu do twarzy, rewelacyjnie nawilża i nie ma się uczucia ciężkości , skóra po nim jest nawilżona i miękka w dotyku




Dla mnie w kosmetykach DECUBAL rewelacyjne jest to że są to kosmetyki bezzapachowe, dość często nie mogę używać wszelakich kremów, maseczek czy innych kosmetyków właśnie ze względu na mocny bądź perfumowany zapach, który mi przeszkadza
Miłego dnia :)
Magda

9 komentarzy:

  1. Ja muszę wreszcie zacząć testować kosmetyki z Decubal... Całe pudełko czeka nie tchnięte;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci otrzymania tych kosmetyków do testowania :)
    Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam z tymi kosmetykami do czynienia ale może kiedyś, na pewno będę zaglądać do Ciebie na bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piankę uwielbiam :)
    Wśród moich ulubieńców jest także olejek do kąpieli i pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tych kosmetyków nie znam, ale piankę chętnie bym przetestowała:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też posiadam ciekawe jak się u mnie spiszą

    OdpowiedzUsuń