Wiosenna chandra .....

Witam :)
Ogarnął mnie jakiś wiosenny dołek, to chyba ta pogoda .....
Dzień ciepło, potem 3 dni pada i tak co chwilę
Mam dość już tej huśtawki pogodowej
Do rossmanna nie dojechałam jakoś tak wyszło, ale za to mąż kupił mi zapas ... :)
Tusz jest bardzo fajny, ja mam ciężkie i sztywne rzęsy, mimo że podkręcam zalotką to i tak się prostują :D
Ale on mi odpowiada , daje im radę :)





Kilka dni temu otrzymałam do testowania z Prekursorek 2 smakowe szampany Fiore
Smak brzoskwiniowy i truskawkowy...



Ja za alkoholem nie przepadam, wina wolę słodkie więc troszeczkę z zastanowieniem otworzyłam pierwszą buteleczkę o smaku brzoskwiniowym ..... Przepyszny słoodki smak brzoskwini, delikatny taki w sam raz dla mnie :) Jeśli nie lubicie wytrawnych tak jak ja to Wam polecam :)

Może troszkę mody ;)
Ostatnio przeglądając allegro i pewien sklep SEVEN HEVEN z którym już raz miałam styczność, wpadłam na śliczne bluzeczki, oczywiście nie wiem które wybrać ;)
Zerknijcie może się którejś z Was spodoba :)


Jeszcze jest mięta i beż :)


Również jest mięta, żółty :)

Czekam z niecierpliwością na 11-go czerwca, gdyż przyjeżdża do Wrocławia SUBOBIEKTYWNA u której będę miała sesje zdjęciową. Trzymajcie kciuki !! :)
Dziewczyny a jak Wasze plany wakacyjne, macie już jakieś ?
Pozdrawiam cieplutko

10 komentarzy:

  1. piekne bluzeczki.. lekkie zwiewne idealne na cieplutkie dni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczki bardzo ładne ja bym chciała mięte oczywiście - mój ulubiony kolor :)
    a tusz zamierzam i ja wypróbować jak mi się obecny skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co zamówiłam róż, zobaczymy jak przyjdzie :)
      Miętę też lubię

      Usuń
  3. Jakie boskie te szampony wyglądają jak szampany :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na fotki z Twojej sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja przełożona, na razie nie wiem na kiedy

      Usuń