Revitalash Advanced Eyelash Conditioner (Odżywka - serum stymulujące wzrost rzęs i brwi) ... marzenie ...

Witajcie
Niestety mimo tak pięknej pogody pochorowałam się, najpierw mąż,zaraz po nim syn no i na koniec ja ... tylko ja najgorzej z gorączką 39 leżałam,ale już jest lepiej :)


Macie jakieś marzenia kosmetyczne? Ja od jakiegoś czasu "choruję i marzę" na Revitalash Advanced Eyelash Conditioner (Odżywka - serum stymulujące wzrost rzęs i brwi) tyle się naczytałam o tej odżywce dobrego, obejrzałam zdjęcia i jestem zachwycona!!
Wygrać mi się jej niestety nie udaje ;)
Tylko cena troszkę sprawia że się waham i waham ..... ale pewnie dopóki jej nie spróbuję nie przekonam się na sobie i będę tak marzyć i marzyć :)



Używałyście kiedyś tej odżywki lub jakichkolwiek produktów tej firmy?
Miłego piątku życzę :)

14 komentarzy:

  1. zdrowiej kochana :)
    a odżywki nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nastepnym razem się uda niedługo kolejny konkursik a ja czekam na paczuszkę :)
    + dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na recenzję i zdjęcia :)

      Usuń
  3. też mnie ciekawiła. Ale jak przeczytałam o efektach po zaprzestaniu jej używania to się z niej wyleczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są różne opinie, w sumie jak ze wszystkimi produktami ... mnie ona bardzo jednak ciekawi :)

      Usuń
  4. http://petitechere.blogspot.com/ - Zobacz cóż za piękna informacja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :* Wzięłam udział :)

      Usuń
  5. też przydałaby mi sie ta odzywka do rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za realizację marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam za Ciebie mocno kciuki ;))

    OdpowiedzUsuń