Farbowanie :)

Pewnie macie swoje ulubione farby do włosów, ja od jakiegoś czasu odkąd przeszłam z bardzo ciemnych włosów na jaśniejsze używam Multi Cream color Joanny
Mieszam dwa kolorki bo ciężko było mi zdecydować czy chcę taką pełną czerwień czy sam rudy :)
Po rozjaśniaczu kolor był bardzo fajny taki płomienny teraz już troszeczkę wychodzą mi włosy ciemniejsze po samej farbie
Kolor który wychodzi mi się spodobał więc pozostaję przy niej,do tego zapach nie drażniący tak jak niektóre farby i to że nie niszczy tak włosów
Mieszam Płomienny rudy 43 i Intensywną czerwień 34





A taki kolorek uzyskałam dzisiaj :)



Macie jakieś swoje ulubione farby czy raczej eksperymentujecie z farbami, ja kiedyś eksperymentowałam tak że doszłam do takiego ciemnego koloru że już później każda inny inny kolor wychodził za ciemny

Kolor ściągałam sama w domu rozjaśniaczami dwoma, dobrze że mam dużo włosów i dość grube to mi nie wyleciały choć się troszkę obawiałam ale jak usłyszałam u fryzjera że na moje ciemne włosy nie da się takiego efektu uzyskać jak chcę tylko przez pierwsze 2 ściągania włosy mogą być różowe postanowiłam sama to zrobić i sprawdzić :)

17 komentarzy:

  1. bombowy kolor :) od zawsze o takim marzyłam, ale boje się eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja pomyślałam raz się użyje i dzięki temu moje postanowienie noworoczne aby mieć taki kolor spełnione :)

      Usuń
  2. mi ta farba spaliła włosy, ale farbuję joanną w zielonym opakowaniu i bardzo ładnie chwyta kolor, a włosów nie niszczy :)
    Kolorek mam podobny :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje włosy chyba nic nie jest w stanie spalić skoro po rozjaśniaczach dały radę :)

      Usuń
  3. Bardzo łady kolor. Fajnie że mieszacz farby bo zawsze można uzyskać nowy odcień. Ja proszę zdjęcie z przodu głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tam z przodu nic nie widać :D

      Usuń
  4. Świetny intensywny kolor :) Ja nigdy nie farbowałam włosów ale chcę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, jak rudy to tylko żywy i mocny :)

    OdpowiedzUsuń