Przesyłeczka z Neonail

Czekając na kuriera przebierałam nóżkami haha, koleżanka śmiała się ze mnie gdy jej tak powiedziałam :)
Zamówiłam sobie zaległy prezent urodzinowy, pierwszy raz będę używać farbek akrylowych i jestem ich bardzo ciekawa
Farbki niektóre są podwójne bo chciałam i ja zrobić komuś urodzinowy prezent ;)
Jak zwykle Neonail dodał gratisik w postaci ozdób (zawsze tak robią przy większych zamówieniach )


Mam nadzieję, że uda mi się coś z farbek wyczarować i będę miała się czym pochwalić w kolejnym poście... no chyba że nie wyjdzie mi z tego nic :D

11 komentarzy:

  1. wygląda ciekawie ;) czekam na fotorelacje tworzenia dzieła ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaż efekty! :)
    ja sama chciałbym spróbować z takimi farbkami ale na razie nie zainwestowałam jeszcze w nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Farbki to cudowna rzecz! :)
    Zapewne pokochasz ten sposób zdobienia :)
    Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na efekty :)


    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią obejrzę co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  7. napewno są świetne! czekam na zdjęcia paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na arcydzieła teraz :)

    OdpowiedzUsuń