Modne kolorki

Tej wiosny modne kolorki wg różnych czasopism to soczysta pomarańcza, biel, mięta i wszystkie odcienie tych kolorków
Ja modna nie jestem ;) Ubieram rzeczy i kolory które mi się podobają, jednak tej wiosny jak widzę moda będzie ze mną :)
Strasznie spodobał mi się kolor brzoskwiniowy i oto takie spodnie dostałam od męża na urodziny :)


W tych butach natomiast się zakochałam, choć są wysokie jednak ten kolor mmm cudo






A Wy jakie lubicie kolorki, odnajdujecie się w żółtym ,pomarańczowym bądź miętą? Czy jednak macie swoje ulubione kolorki
Mi się te kolorki podobają, jednak jako dodatki bądź np spodnie czy spódniczka-sukienka, nie ubrałabym się np cała na różowo :D
Choć może i niektórym to pasuje :)

Miłej niedzieli

12 komentarzy:

  1. mięte uwielbiam! :)
    a spodnie bardzo ładne i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory ;) spodnie pokazane przez Ciebie są cudne ! jeeeej jakie buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w butach się zakochałam szkoda tylko że takie wysokie

      Usuń
  3. Troche sie obawiam nosic takie kolorki, zwykle odnajduje sie w tych raczej intensywnych...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sama nie wiem jaki jest moim ulubionym, ale podobają mi się białe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń