L'biotica aktywne serum do rzęs

Postanowiłam zrobić sobie dzisiaj przyjemność a raczej moim rzęsom i zakupiłam L'abiotica aktywne serum do rzęs


Opis:
Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLash stymuluje naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd.
KERATYNA uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność
L-ARGININA (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs wydłuża fazę ich wzrostu
PROWITAMINA B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałlość, nadaje im piękny, naturalny połysk

Serum ma fajną, małą szczoteczkę. A zapach bardzo delikatny



Jestem ciekawa efektów serum jakiekolwiek one będą ;)

5 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze tego typu produktów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy okaże się warty tego co opisują ;)

      Usuń
  2. Jeszcze nie używałam serum do rzęs... Ciekawa jestem efektów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam recenzję po 30 dniach używania, napisali że dla osiągnięcia najlepszego efektu kuracji tyle ją używać ;)
      Nie wierzę że będę miała rzęsy jak firanki,gęste długie itd ale może na prawdę coś zdziała to serum :)

      Usuń
  3. Też jestem bardzo ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń